14 תשובות
בטח רצח
זה ניקרא להרוג
כן זה נחשב
לא
אנונימי
לטעמי, תלוי במין העובר.
אם העובר הוא גבר אז יכול להיות שהוא היה גדל ואונס נשים ולכן זה לא רצח כי זה יכל למנוע אונס. אבל אם זה בת, אז ברור שכן.
אם העובר הוא גבר אז יכול להיות שהוא היה גדל ואונס נשים ולכן זה לא רצח כי זה יכל למנוע אונס. אבל אם זה בת, אז ברור שכן.
שואל השאלה:
אז עובר הוא כן בן אדם?
^חחח
אז עובר הוא כן בן אדם?
^חחח
אנונימי
אם האישה התכוונה להביא אותו לעולם, כן. בהחלט.
אנונימית
תלוי איזה חודש
ברור!! שזה!! רצח!!! לא יודעת איך אפשר לחשוב שלא, עובר זה בן אדם מההתחלה! מהיום השלישי לאחר קיום היחסים שם יורדת הנשמה לתוך התינוק.
זה חד משמעית רצח
כמובן שכן
להרוג בן אדם זה רצח.
להרוג בן אדם זה רצח.
אנונימית
מלקקת סוכריות
אין קשר באותה מידה הוא יכול להביא רק טוב לעולם
אין קשר באותה מידה הוא יכול להביא רק טוב לעולם
זה רצח
ברור!
באותו הנושא: