9 תשובות
פדלפון*
לקנות דברים משיין מה שאת אוהבת
לקנות דברים משיין מה שאת אוהבת
פשוט תיהיי ילדת סנטר, זאתי מחלה סופנית אין איך להחלים.
אורין?
שואל השאלה:
מה זה אורין
מה זה אורין
אנונימית
רגע שאבין.. אץ חושבת שלילדי סנטר יש סטייל???? בריאות נשמה
מה??? ^ לכל בן אדם יש סטייל משלו
תתלבשי איך שבא לך גם אם תתלבשי כמו ילדת סנטר סטריוטיפית את לא תיהי ילדת סנטר אם את לא אולכת לשם באופן כבוע
שואל השאלה:
לא לילדי סנטר האמיתיים שהולכים לסנטר אין סטייל, אבל היום אם אני לא הולכת עם טייץ, פדלפון, סקיני ג'ינס או מכנסיים קצרים שרואים בהם את כל התחת, אני נחשבת ילדת סנטר.
לא לילדי סנטר האמיתיים שהולכים לסנטר אין סטייל, אבל היום אם אני לא הולכת עם טייץ, פדלפון, סקיני ג'ינס או מכנסיים קצרים שרואים בהם את כל התחת, אני נחשבת ילדת סנטר.
אנונימית
^ ומי בדיוק החליט שזה ככה?
באותו הנושא: