12 תשובות
בעיקרון איגור הוא חיימשלי
ספאם
אני וכולם אובססיביים אלי פה משום מה
ניסיתי לעזור לו לקבל פרחים
אז שאלתי שאלות עם המילה "איגור"
וגם חברים שלי עזרו
ואז כל האתר
אז שאלתי שאלות עם המילה "איגור"
וגם חברים שלי עזרו
ואז כל האתר
שואל השאלה:
למה אף אחד לא עונה ברצינות איףף
למה אף אחד לא עונה ברצינות איףף
אנונימית
אני עניתי,
זה ספאם
אין קטע באיגור
זה ספאם
אין קטע באיגור
עניתי ברצינות...
מה שloser רשמה זה נכון
הספאמרים התאחדו
אנונימי
איגור אני ממש מצטערת לא ידעתי שאנשים ככ מוזרים :(((
הכל בסדר
נתעלם וזה יעלם