5 תשובות
לא חושב שלמישהו אכפת
לא כי גם אני כזה חח
לרוב האנשים לא אכפת מהמעמד החברתי של מי שנמצאת מולם. קיים בלבול גדול בין הטלת האשמה על מצב חברתי ממוצע, לבין אנשים שהם פשוט npc, כלומר, לא מפגינים מספיק את האישיות שלהם כלפי חוץ ונבלעים בחברה, גם אם עמוק בפהים יש להם כזו. זה לא בהכרח בא ביחד, אבל בכל מקרה אתן לך כמה עצות איך למרות זאת הוא יכול לשים לב אלייך למרות המקום החברתי שאם הבנתי נכון לא מספיק טוב בשבילך. זה יכול לבוא לידי ביטוי בין תחומי עניין מיוחדים שיש לך, או פשוט כל דבר אחר שמייחד אותך מאחרים / דבר שאת טובה בו יותר מאחרים. להיות אדם מופנם זה בסדר, רק שימי לב שאת לא מבטלת את עצמך מהפחד להיבדל מהסביבה. כמו כן, אל תנסי להיות שונה או בולטת בכוח, רק תדאגי להפגין את נקודות החוזקה שלך "בטבעיות", כלומר לא לדחוף את זה בכוח או לנופף בזה במצבים בהם במקרה יוצא לך להיות חלק מהזרם (למדתי את זה בדרך הקשה), במקרים כאלה, הייחודיות שלך תבוא לידי ביטוי כאשר תראי שאת "טובה יותר מהאחרים" או "בטוחה יותר בעצמך", מבלי לנסות לשנות את הסביבה או להשתחצן. חשוב שזה יהיה על גבול הטעם הטוב.
ועכשיו אני אסביר מדוע זה משמעותי. קודם כל, השאלה הכי פשוטה שהוא שואל את עצמו גם אם הוא לא יודע שהוא שואל, "למה דווקא איתך"? יש הרבה נשים בעולם, הרבה מהן נראות טוב מאוד ואני מניח שכל אחת מהן טובה במשהו אחר גם אם כלפי חוץ הן מעדיפות להתנהג כמו npc (ויש הרבה יפות שהן npc). תוכיחי שאת טובה יותר, שאת גם מעניינת ומסקרנת אותו. שאיתך הוא יכול לדעת עוד.
דבר שני, זה מאוד מפחיד להיכנס למערכת יחסים עם מישהו שאין לו עיסוקים אחרים. גם כשאנחנו לא אומרים את זה לעצמנו במפורש, עמוק בפנים אנחנו יודעים שגם כשאנחנו אוהבים מישהו הכי בעולם, לפעמים אנחנו זקוקים לזמן לעצמנו, ולתחומים האחרים שיש לנו בחיים. תניחי לו לדמיין שהוא עושה איתך יותר מסתם להיפגש איתך ולעשות דברים רגילים שגם זוגות רגילים עושים, תחשבי שאת מכניסה אותו לעולם חדש, והוא אותך, לתחום שלו, תוך ששניכם יכולים להניח ולהתגאות בכך שכשאתם לא שם, האדם שאתם כל כך אוהבים משגשג ועוסק במה שהוא אוהב, ולא תלוי במערכת הזו בלבד.
ממש ממש לא מוריד
לא מוריד.