3 תשובות
וואי הייתי שם פעם לפני איזה שנתיים וכן זה פשוט קבוצת תמיכה כזאת לא יודעת
זה בערך כמו קבוצת תמיכה
יותר בכיוון של לפתח את עצמך ולתת לך כלים לפתח שיחה ולדבר עם אנשים
אני באתי לשם שבאמת לא ידעתי מה אני צריכה לעשות ולא הבנתי למה אני שם אבל הם עזרו לי ללמוד מה אני צריכה לעשות במצבים כאלה וזה באמת עזר לי
שווה לך לנסות איזה חודש עד שתביני אם זה טוב בשבילך,אם לא יש הרבה קבוצות או שיטות אחרות אבל אל תנסי לפסול ישר
יותר בכיוון של לפתח את עצמך ולתת לך כלים לפתח שיחה ולדבר עם אנשים
אני באתי לשם שבאמת לא ידעתי מה אני צריכה לעשות ולא הבנתי למה אני שם אבל הם עזרו לי ללמוד מה אני צריכה לעשות במצבים כאלה וזה באמת עזר לי
שווה לך לנסות איזה חודש עד שתביני אם זה טוב בשבילך,אם לא יש הרבה קבוצות או שיטות אחרות אבל אל תנסי לפסול ישר
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
באותו הנושא: