3 תשובות
זה ממש קל, קטן עלייך
f זו בגרות פנימית שאתה מגיש עבודות/ עושה מבחנים על ספרות אנגלית
g זו בגרות חיצונית עם חיבור ואנסין
g זו בגרות חיצונית עם חיבור ואנסין
f אם את עושה חיצוני זה כמו g אנסין וכתיבה רק רמה יותר גבוהה
מבנה של כתיבה אני יכולה לאמר לך בערך זה כתיבת דעה אז פשוט
פתיחה
טענה נימוק
טענה נימוק
סיכום
מבנה של כתיבה אני יכולה לאמר לך בערך זה כתיבת דעה אז פשוט
פתיחה
טענה נימוק
טענה נימוק
סיכום
אנונימית
באותו הנושא: