3 תשובות
זה ממש קל, קטן עלייך
f זו בגרות פנימית שאתה מגיש עבודות/ עושה מבחנים על ספרות אנגלית
g זו בגרות חיצונית עם חיבור ואנסין
f אם את עושה חיצוני זה כמו g אנסין וכתיבה רק רמה יותר גבוהה
מבנה של כתיבה אני יכולה לאמר לך בערך זה כתיבת דעה אז פשוט
פתיחה
טענה נימוק
טענה נימוק
סיכום
אנונימית