3 תשובות
אני יכול לנסות לעודד אותך בזה שמשרד החינוך במחסור במורים אז הם כבר ביטלו ללא מעט מורים את השבתון שלהם.
אז יש סיכוי שהוא לא יצא (אבל לא מסיבה טובה במיוחד).
בכל אופן את תמשיכי בחיים שלך, הוא בסך הכל מורה, הוא לא הדבר היחיד שקיים בעולם, את תמצאי מורים אחרים שאת תאהבי ותתרכזי בהם.
אז יש סיכוי שהוא לא יצא (אבל לא מסיבה טובה במיוחד).
בכל אופן את תמשיכי בחיים שלך, הוא בסך הכל מורה, הוא לא הדבר היחיד שקיים בעולם, את תמצאי מורים אחרים שאת תאהבי ותתרכזי בהם.
שואל השאלה:
שנה הבאה אני בכיתה יב , ויש בגרות במקצוע שהוא מלמד , אני חייבת אותו ...
שנה הבאה אני בכיתה יב , ויש בגרות במקצוע שהוא מלמד , אני חייבת אותו ...
אנונימית
זה שהוא בשנת שבתון לא אומר שאת לא יכולה לפנות אליו ולבקש עזרה.
באותו הנושא: