5 תשובות
תהנההה
מותר לך מדי פעם

אבל אם זה מרגיש לך יותר מדי לא בריא תעשה אימון קטן או צא להליכה/ריצה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על המוטיבציה עכשיו יוצא להליכה:)
תצא להליכה אולי?מחר יום חדש תאכל יותר טוב, קורה לי מלא ואני פשוט מוותרת אבל לא טוב לוותר צריך ללמוד להמשיך ולא לעשות הכל או כלום.
תנסה מחר לעשות יום שפחות תרגיש חרא
לצאת לריצה