8 תשובות
ג'וד או אוק הוא חמודד
שואל השאלה:
אני אהבתי את הספר אבל אם את לא מתחברת אז אל תמשיכי
אנונימית
התחלתי לקרוא והתייאשתי יחסית בהתחלה אז עצרתי
באמת כדאי לי להמשיך או שזה לא ספר כזה טוב?
אנונימית
וויוי
גם ג'וד נחמדה אבל
טרין פשוט נוראית
ג'וד!!
ג'וד>>>
נ.ב הזמנתי את הספר השלישי בהזמנה מוקדמת :)))