3 תשובות
ממש קל, תלכי איתם כמה שעות בבית וזהו (:
שימי נעלי עקב ותתחילי ללכת ככה בבית כל הזמן.. ואת כבר תתרגלי...
להתחיל ללכת עם עקב נמוך ולאט לאט על יותר גבוהה (אני משתדלת ללכת עם עקבים כמה שפחות זה הורס תגב ואני מתחננת לי המשך חיים בריאים) תעשי מה שנראה לך ואיך שבא לך..
אנונימית
באותו הנושא: