7 תשובות
ממש לא
לא. ולא רק זה, הייתי כובש את סוריה בלי שלום. בהצלחה
לא, על שום שטח.
לא
רמת הגולן מלאה בישובים והיא שטח גבוה שזה שטח אסטרטגי לסורים
זה לא סיני שזה פשוט מדבר
רמת הגולן מלאה בישובים והיא שטח גבוה שזה שטח אסטרטגי לסורים
זה לא סיני שזה פשוט מדבר
מה- לא, אני מהגולן ותאמין לי שלא ניתן אותו ככ מהר
על הנייר כן, בפועל אני יודע שלא יהיה שלום והם יתקפו את ישראל בדיוק 10 דקות אחרי
וואלה שטחים תמורת שלום עבד עם מצרים ועכשיו אם הם תוקפים אותנו הם יפנצ'רו אותנו
באותו הנושא: