11 תשובות
מאוד מאוד מאוד עמוס
אבל אם היה לי כרטיס הייתי הולכת, ואם הייתי נמחצת למוות שם לפחות זה היה בהופעה של מארון פייב
אבל אם היה לי כרטיס הייתי הולכת, ואם הייתי נמחצת למוות שם לפחות זה היה בהופעה של מארון פייב
עמוס חיימי עמוסס
יהיה מפוצץ
שואל השאלה:
אבל כאילו נראלכם יקרה מה שקרה?
אבל כאילו נראלכם יקרה מה שקרה?
יש מצב
אני אישית לא חושבת שיקרה מה שקרה. למדו מזה אבל יהיה מאוד עמוס
ברגע שמתחיל להיות לך דחוק
את מתרחקת כמה שיותר ומוצאת מקום
יהיה מפוצץ אבל אפשר לדאוג לעצמנו
את מתרחקת כמה שיותר ומוצאת מקום
יהיה מפוצץ אבל אפשר לדאוג לעצמנו
לפני כמה שנים הייתי בירקון במופע של גסטין ביבר היה עמוס ממש היו 70 אלף איש
אנונימית
אני חושבת שמספר הכרטיסים מוגבל כדי שדבר כזה לא יקרה
אבל אם בא לך ללכת תקני כרטיס רק לדשא ושם אפשר יותר להתרווח ולשבת וזה
אבל אם בא לך ללכת תקני כרטיס רק לדשא ושם אפשר יותר להתרווח ולשבת וזה
כמה שיותר קרוב לבמה,נהיה יותר עמוס
יהיה בטח מלא אנשים אבל אני מאמינה שזה יהיה מסודר כי יש הרבה כניסות למקומות בדשא וגם גולדן רינג ו-vip
באותו הנושא: