9 תשובות
שואל השאלה:
לא הוא שלם
אנונימית
אולי כדאי לחתוך אותו לאורכו..
בכל מקרה אולי תנסי לעלות את הטמפ'.
בדקת עם מזלג או סכין אם הוא רך?
את מכינה לפי מתכון?
שואל השאלה:
איזה מתכון? פשוט שמתי חציל בתנור
אנונימית
הוא נהייה רך יותר, אמור להשרף קצת.
אנונימי
שואל השאלה:
עדין לא רך
יכול
להיות כי הוא למטה בתנור ?
אנונימית
צריך להיות באמצע
ולשים לב ששני גופי החימום דולקים - את הדלקת רק גוף חימום עליון.
אנונימי
שואל השאלה:
יס
אנונימית
איך שמת אותו? הוא חתוך או שאת רוצה לצלות אותו?
בדר"כ לחצים לוקח מלא זמן להתבשל