9 תשובות
שואל השאלה:
לא הוא שלם
לא הוא שלם
אנונימית
אולי כדאי לחתוך אותו לאורכו..
בכל מקרה אולי תנסי לעלות את הטמפ'.
בדקת עם מזלג או סכין אם הוא רך?
בכל מקרה אולי תנסי לעלות את הטמפ'.
בדקת עם מזלג או סכין אם הוא רך?
את מכינה לפי מתכון?
שואל השאלה:
איזה מתכון? פשוט שמתי חציל בתנור
איזה מתכון? פשוט שמתי חציל בתנור
אנונימית
הוא נהייה רך יותר, אמור להשרף קצת.
אנונימי
שואל השאלה:
עדין לא רך
יכול
להיות כי הוא למטה בתנור ?
עדין לא רך
יכול
להיות כי הוא למטה בתנור ?
אנונימית
צריך להיות באמצע
ולשים לב ששני גופי החימום דולקים - את הדלקת רק גוף חימום עליון.
ולשים לב ששני גופי החימום דולקים - את הדלקת רק גוף חימום עליון.
אנונימי
שואל השאלה:
יס
יס
אנונימית
איך שמת אותו? הוא חתוך או שאת רוצה לצלות אותו?
בדר"כ לחצים לוקח מלא זמן להתבשל
בדר"כ לחצים לוקח מלא זמן להתבשל
באותו הנושא: