4 תשובות
אם אני לא טועה ב3 יחידות מחייבים לעשות טרינום או לדעת נוסחת שורשים אבל ב4 יחידות וב5 מותר לעשות מוד 53 ואפילו רצוי את האמת זה חוסך שניות חשובות
את חייבת לרשום אבל שאת מציבה כדי שלא יהיה חשד להעתקה לא משנה כמה יחדיות
אפשר אבל בשביל לא לקבל חשד להעתקה את צריכה לכתוב ש
a=
b=
c=
ואז לכתוב x1=
x2=
ורק ככה להמשיך...
וזה לא תלוי בכמה יחידות את..
בהצלחה!!!
a=
b=
c=
ואז לכתוב x1=
x2=
ורק ככה להמשיך...
וזה לא תלוי בכמה יחידות את..
בהצלחה!!!
אם הכוונה היא למשוואה ריבועית, ב- 4-5 יח"ל כן, ניתן להציג את פתרונות המשוואה בלבד בלי להראות את ההצבה בנוסחת השורשים (חוץ מבשאלון השני של 5 יח"ל בשאלון 582 בפתרון משוואות מרוכבות(במספרים מרוכבים, שם חובה להציג את ההצבה בנוסחת השורשים),
ב- 3 יח"ל חובה להציג את ההצבה בנוסחת השורשים בכל השאלונים.
ב- 3 יח"ל חובה להציג את ההצבה בנוסחת השורשים בכל השאלונים.
באותו הנושא: