9 תשובות
ממש לא זה לא הרבה
א' פחות מאלף
ב' זה לא מספיק, לא יודע מה המשקל שלך, לא יודע מה הגובה שלך, זה לא משנה, את לא תינוק, את צריכה יותר, זה לא מספיק. לא יודע מי אמר לך אחרת אבל זה לא מספיק, ומי שכתב פה למעלה שזה לא מספיק, צודק, תאכלי עוד חלבונים ועוד דברים בכללי. ואם זה קשה, ואם זה מרגיש לך לא בסדר, זה בסדר לבקש עזרה
שואל השאלה:
אני יאכל עכשיו ירק שאין לו הרבה קלוריות
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אני במשקל תקין אבל אני רוצה להרזות ולהתחטב
אנונימית
ירק שאין לו הרבה קלוריות לא יעזור, את צריכה ארוחה, חזה עוף נגיד עם צלחת אורז וירקות בצד, אבל בכללי, בהצלחה בדרך, תדעי שהכל יהיה בסדר, אל תיקחי נגד עצמך כמה שתאכלי, אוכל זה לא האויב
אז 1150 קלוריות זה גרעון קלורי גדול מידי, את תרדי במשקל ולא תתחטבי, אני מאמן אישי, אם בא לך עצות, בפרטי בכיף
שואל השאלה:
תודה אני אתייעץ איתך
אנונימית
שואל השאלה:
איזה נזק כבר יכול להיגרם לי?
הדבר היחיד שאני מחפשת זה ירידה במשקל והתחטבות
לא אכפת לי לאכול ככה כי גם ככה אני לא רעבה ויושנת רוב היום
אנונימית
אכילה מעטה מידי של קלוריות תגרום לשריפה לא רק של שומן אלא גם שריר, שריר אחד בגוף שגם מפגע מזה הוא הלב, לכן הרבה אנשים שמאבדיל המון משקל נורא מהר לוקין בהתקפי לב או ממש מתפרץ להם הלב, זה נורא מסוכן, מעבר לזה שזה לא משיג את המטרה כי זה לא מחטב, אחוזי השומן נשארים אותו הדבר