13 תשובות
כי נמשכים אלייך.
לפעמים יש כאלו שלא מבינים רמזים עבים
עדיף לומר ישירות אבל בעדינות שאת לא מעוניינת ביותר מזה
עדיף לומר ישירות אבל בעדינות שאת לא מעוניינת ביותר מזה
מהזה
אנונימי
כי בנים לא חכמים הם לא מבינים רמזים
שואל השאלה:
אני ישירה ואז מה שהם נמשכים זה כבר מעיק עליי ואני בלחץ כל הזמן
מבהירה כדי לצאת בסדר ואז זה חוזר על עצמו, עוברים כמה ימים והם מנסים שוב ושוב כאילו עכשיו אשנה את דעתי
ואני לא רוצה!
אני ישירה ואז מה שהם נמשכים זה כבר מעיק עליי ואני בלחץ כל הזמן
מבהירה כדי לצאת בסדר ואז זה חוזר על עצמו, עוברים כמה ימים והם מנסים שוב ושוב כאילו עכשיו אשנה את דעתי
ואני לא רוצה!
אנונימית
זה תלוי כי יש בנות שאומרות בואו נהיה "ידידים" ומצידה זה לא מרגיש ככה זה מרגיש שהיא רוצה יותר משדרת משהו אחר
זה קרה לי עם הקראשית שלי הנוכחית אני מרגיש איתה זוג ללא סקס
מבינים, רק לא רוצים להבין.
כי רק הזין שלהם חושב
אנונימית
זה קצת נכון .יש יותר מידי משחקים
את כנראה לא יודעת לדבר דוגרי ומצפה שהם יקראו לך את המחשבות או שאת פשוט שווה ברמה לא נורמלית
תפסיקי להיות כוסית ותאמרי את זה
שואל השאלה:
אני דוגרית ברמה נוראית בלי שאני שמה לב
וכן אני נחשבת מאוד יפה אבל לדעתי אני אוברייטד וחוץ מזה אחרי מס דחיות לא נעימות בכלל אני חושבת שזה בסיסי להבין.
ואם הם נלחמים על להשאר איתי בקשר אז למה לא לכבד את הבקשה שלי לידידות.
אני לא פתאום אכנס לזוגיות... אני לא מתאימה לזוגיות עכשיו אני רק עכשיו משתקמת ממצב נפשי קשה של שנים
וזה באמת כל כך מעצבן כי מצד אחד הם תומכים בי ותמיד שם מצד שני נמאס לי להרגיש שאני נצלנית או מאכזבת
יש לי חברות מאוד טובות אז לפחות מהן אין אינטרסים
כל שניה מישהו אחר מתהפך עליי בגלל רגשות שיש לו ואני לא יכולה להעיף אותם כי הם יפגעו וגם אני אפגע כי אני מחוברת אליהם
ולא זה לא צרות של עשירים אין לי אהבה אמיתית לא משנה כמה ניסיתי כנראה שאני לא מוכנה
למה לא לכבד://
לא צריך לענות רק פרקתי
אני דוגרית ברמה נוראית בלי שאני שמה לב
וכן אני נחשבת מאוד יפה אבל לדעתי אני אוברייטד וחוץ מזה אחרי מס דחיות לא נעימות בכלל אני חושבת שזה בסיסי להבין.
ואם הם נלחמים על להשאר איתי בקשר אז למה לא לכבד את הבקשה שלי לידידות.
אני לא פתאום אכנס לזוגיות... אני לא מתאימה לזוגיות עכשיו אני רק עכשיו משתקמת ממצב נפשי קשה של שנים
וזה באמת כל כך מעצבן כי מצד אחד הם תומכים בי ותמיד שם מצד שני נמאס לי להרגיש שאני נצלנית או מאכזבת
יש לי חברות מאוד טובות אז לפחות מהן אין אינטרסים
כל שניה מישהו אחר מתהפך עליי בגלל רגשות שיש לו ואני לא יכולה להעיף אותם כי הם יפגעו וגם אני אפגע כי אני מחוברת אליהם
ולא זה לא צרות של עשירים אין לי אהבה אמיתית לא משנה כמה ניסיתי כנראה שאני לא מוכנה
למה לא לכבד://
לא צריך לענות רק פרקתי
אנונימית