17 תשובות
יתוש
#0
נראה כמו עקיצה או התחלה של פריחה
שתפי את ההורים
אולי זה עקיצה ממשהו? או פריחה.. תבדקי אם לא יעבור עוד כמה זמן, תבקשי הפניה לרופא עור..
שואל השאלה:
ויש על הכתם נקודות אדומות קטנות כאלה וזה יותר אדום אמאלה
אנונימית
לכי לרופא. סטיפס לא יעזור ,סתם יאמרו לך דברים שאת לא יודעת עם נכונים או לא
אוי גם לי יש את זה זה כנראה ימשיך לאורך כל היד או שזה סתם שטף דם ואז את לא צריכה להלחץ
אנונימית
נשמע כמו תיאור קלאסי של פריחה.. שימי פניסטיל/אלוורה על זה
נראה כמו שטף דם, אולי בדיוק החזקת שם תיק כבד או משהו?
פשוט תראי אם עוד כמה ימים לא עובר או לפחות מתחיל לעבור תלכי לרופא לבדוק את זה..
שואל השאלה:
אם זה ימשיך על על היד??? זה יעבור???
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מגרד ולא כלום אני לא הרגשתי את זה בכלל עד שהרמתי את היד מול המראה וראיתי ואיך אני אחזיק משהו כבד מעל הבית שחי??
אנונימית
אם זה יתפשט לך על הגוף בלי הפסקה ורק יחמיר או יתחיל לגרד תפני למוקד רפואי קרוב.. אבל בנתיים כשזה כזה קטן אין לך מה לדאוג, רוב הסיכויים שיעבור
לי זה לא עבר אבל תלכי לרופא או משהו
אנונימית
^לא בטוח שמה שיש לך ומה שיש לה זה אותו דבר
שואל השאלה:
אנונימית זה על כל היד שלך ואין דרך להעביר את את זה??
אנונימית
תקשיבי אל תלחצי. זה בטח סתם משהו
אל תדאגי מזה.
לא ניסיתי
אנונימית