6 תשובות
הן כרגע עליי :)
הן ממש נוחות וסבבה
כל עוד את מכניסה את זה לאוזניים כמו שצריך לא יקרה להן כלום
אה כן והן לא שבירות אם הן נופלות, אם את ממש ממש תנסי לשבור אותן זה משהו אחר, אבל בעיקרון דרכ לא נשברות
הן ממש נוחות וסבבה
כל עוד את מכניסה את זה לאוזניים כמו שצריך לא יקרה להן כלום
אה כן והן לא שבירות אם הן נופלות, אם את ממש ממש תנסי לשבור אותן זה משהו אחר, אבל בעיקרון דרכ לא נשברות
הם ישנו לך את החיים!!! זה הדבר הכי נוח בעולם וזה הכי יעיל ושימושי שהיה לי ממליצה מאוד
הן ממש נוחות וגם יש בהן מיקרופון וגם זה לא ממש שביר,הן נפלו כבר כמה פעמים והן עדיין אחלה
מה שכן הבעיה הכי מעצבנת זה לנקות את הקייס
חוץ מזה הכל מושלם
חוץ מזה הכל מושלם
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני עם אוזניות חוטיות של אפל כבר ככ הרבה זמן ובזבזתי מלא כסף על כל פעם לקנות חדשות כי הן מתקלקלות מהר, שכשחושבים עלזה, בכסף הזה יכולתי כבר לקנות אירפודס מההתחלה
הקטע הוא שאני עם אוזניות חוטיות של אפל כבר ככ הרבה זמן ובזבזתי מלא כסף על כל פעם לקנות חדשות כי הן מתקלקלות מהר, שכשחושבים עלזה, בכסף הזה יכולתי כבר לקנות אירפודס מההתחלה
אנונימית
הם סבבה לגמרי אבל לדעתי לא שווה בכלל את הכסף אוזניות רגילות זה הרבה יותר נוח אבל נגיד אירפודס אפשר להחביא בשיעור וכאלו
באותו הנושא: