8 תשובות
מזעזע.
אנונימית
מזעזע
זאת לא אשמתם
זאת לא אשמתם
זה מכוון יותר לנכון למי שיכול לשנות את ההחלטה ואת החוק, מי שבראש. לא כל החיילים וצה''ל.
מה הוא רוצה
הם לא אשמים
הם לא אשמים
החיילים בעיקרון פועלים על ידי פקודות שנותנים להם. אני חושבת שהמדינה אשמה שככה מתנהגים למחבלים ושיחייבים לתת להם כבר עונש מוות
שואל השאלה:
מה הקשר מחבלים? חח. דיברתי על חמאס
מה הקשר מחבלים? חח. דיברתי על חמאס
אנונימי
זה לא אשמתם מה
זה נורא
באותו הנושא: