5 תשובות
ביציאת חירום יש הרבה מקום
זה כולה איזה חצי שעה מה זה משנה
אנונימי
מבחינת בטיחות באמצע.
זה לא כזה משנה זאת טיסה ממש קצרה זה עובר לך בדקה
מבחינת בטיחות באמצע
אבל בגלל שרוב המטוסים לאילת הכנף שלהם נמצאת בלמעלה ולא בלמטה לשבת באמצע זה לשבת בתור המנוע (פלופלור)
אז לדעתי במאחורה של המטוס
אבל בגלל שרוב המטוסים לאילת הכנף שלהם נמצאת בלמעלה ולא בלמטה לשבת באמצע זה לשבת בתור המנוע (פלופלור)
אז לדעתי במאחורה של המטוס
אנונימית
באותו הנושא: