8 תשובות
חדש, וזה נחמד מאוד כי הוא קל רצח והרבה יותר מהיר
אני
ניגש לa
בהצלחה מהממת!
ניגש לa
בהצלחה מהממת!
אנונימי
אני עושה את e
ומה זה חדש ישן מה אני מפספסת?
ומה זה חדש ישן מה אני מפספסת?
אני בשלישי עושה מודול g,
ניגשתי ל- e שנה שעברה ועשיתי את הגרסה הישנה, של השמיעה
ניגשתי ל- e שנה שעברה ועשיתי את הגרסה הישנה, של השמיעה
e
זה עם השמיעה
זה עם השמיעה
בשלישי אני עושה g ובשני אני עושה e.
הבית ספר שלי ניגש לשמיעה, חבל אבל אין מה לעשות.
הבית ספר שלי ניגש לשמיעה, חבל אבל אין מה לעשות.
e עם השמיעה
לא הבנתי מה זה חדש/ישן
לא הבנתי מה זה חדש/ישן
שואל השאלה:
בהצלחה לכל מי שניגש!
אני אבהיר למי שלא הבין
הישן זה מה שהיו עושים עד היום - אנסין וקטע שמיעה
החדש זה פיילוט שמשנה הבאה יעשו רק אותו לפי מה שהבנתי, שזה אנסין ואוצר מילים, אין קטע שמיעה.
צריך ללמוד את הבאנד 3 ויקחו ממנו משהו כמו 20 מילים וצריך להתאים את המילים לפירושים משהו כזה
בהצלחה לכל מי שניגש!
אני אבהיר למי שלא הבין
הישן זה מה שהיו עושים עד היום - אנסין וקטע שמיעה
החדש זה פיילוט שמשנה הבאה יעשו רק אותו לפי מה שהבנתי, שזה אנסין ואוצר מילים, אין קטע שמיעה.
צריך ללמוד את הבאנד 3 ויקחו ממנו משהו כמו 20 מילים וצריך להתאים את המילים לפירושים משהו כזה
באותו הנושא: