10 תשובות
וואי באמת פוגע היא יצאה מגעילה
אני הייתי נפגעת, אני ממש מקווה שאתה יודע שלא כל הבנות ככה
היא יצאה דוחה רצח
היא נשמעת מגעילה, תעזוב אותה
נשמע שהיא לא מאה אחוז, תתרחק ממנה אין לך מה להסתבך עם בנאדם כזה.
שואל השאלה:
אני ליטרלי בכיתי בגללה
אנונימי
^בצדק אחי
מותר לך וזה גם הגיוני
איכס עדיף לך בלעדיה
איככ יצאה מגעילה
אוי היא יצאה ממש לא בסדר, אני מבינה שזה פגע בך ואתה יכול לבכות על זה זה בסדר, זו דרך התמודדות. אבל תדע שאם היא מתייחסת אליך ככה היא לא שווה אותך בכלל. אני בטוחה שתמצא מישהי שתהיה מוכנה להקדיש לך את כל תשומת הלב שלה כמו שמגיע לך.
אחי אם אתה אוהב אותה פשוט תגיד לה את זה והיא תבין אותך נראה לי וזהו