13 תשובות
לא
זה מדינת ישראל
לא יהרגו אותם. הם יהיו בכלא ובטח ישוחררו עוד כמה שנים
לא יהרגו אותם. יש לנו מדינה דפוקה
לא יהרגו אותם לצערי
מתסכל אוף צריך לשחוט אותם
אנונימי
חח איזה יופי, עכשיו הם יזכו להשכלה בכלא. אין כמו מדינת ישראל והעונשים הצודקים שלה:)
לא הם נכנסים לכלא תוך כמה חודשים או שנים הם משתחררים מאושרים עד לב השמיים עם תואר וים הטבות ביד מהמדינה והרשות הפלסטינית מה עשינו בזה? כלום העיקר שעבאס יהיה מאושר ומרוצה זה הכי חשוב מביטחון החיים שלנו לא ? ככה זה גם מרגיש אתמול בלילה בדיוק קראתי גם שממשלת בנט-לפיד הסכימה לדון עם גורם ערבי בויתור על ריבונות ישראל בהר הבית יעשה הכול בשביל להישאר על הכיסא אבל לא למען חיי אזרחי המדינה היום זה הר הבית מחר זה מזרח ירושלים עוד שבוע ירושלים משם הם עבאס יבקש גם את תל אביב ומשם את כול המדינה
^מה זה משנה העיקר שבנט החלאה ישמור על הכסא שלו.
שמירת הכיסא בעבור חיי אזרחי מדינת ישראל ? לא תודה במקום למשוך את זה שימסור את המדינה לעבאס ודיי מעדיפה שיילך וזהו אבל כמובן לא רוצה בחירות נוספות אבל אין מה לעשות
גם בחירות לא יעזרו. ראש ממשלה עם 7 מנדטים, איפה נשמע דבר שכזה?
רק במדינת ישראל אבל אי אפשר להמשיך ככה כמובן מי שמוכן לוותר על הר הבית בכזאת קלות לא רחוק מלוותר על הנגב ויהודה ושומרון אם יש עוד מה להציל שם בכלל לא נראה לי שהוא יודע בכלל מה זה נגב או יהודה ושומרון
מה איזה.? תשלחו