7 תשובות
כן זה די הגיוני לדעתי כי זה דברים פרטיים
לגיטימי
תלוי איך את משתפת,
אני גם לא אוהבת שחברות שלי משתפות חברות אחרות לפעמים אין לי שליטה והן צריכות לפרוק אבל במידה מסויימת זה מפריע
אני גם לא אוהבת שחברות שלי משתפות חברות אחרות לפעמים אין לי שליטה והן צריכות לפרוק אבל במידה מסויימת זה מפריע
כן. את לא צריכה לשתף חברים בריב, אם זאת החברה הכי טובה שלך ואת שואלת אותה מה לעשות וכאלו זה עוד בסדר. אבל לא לספר לאחרים מה קורה במערכת היחסים שלכם.
אם יש לך בעיה עם בן הזוג שלך תפתרי אותה מולו.
פשוט תלמדי לפעם הבאה, כמו שאת לא הייתי רוצה שהוא ישתף את חברים שלו ככה גם את
אם יש לך בעיה עם בן הזוג שלך תפתרי אותה מולו.
פשוט תלמדי לפעם הבאה, כמו שאת לא הייתי רוצה שהוא ישתף את חברים שלו ככה גם את
אממ, זה נושא מאוד מסובך. תשאלי את עצמך איך את היית מרגישה אם הוא היה עושה את זה עם חברים/ידידות שלו.
אם את לא רואה בזה שום דבר רע אז לדעתי זה בסדר, כמו שאומרים מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך.
אם את לא רואה בזה שום דבר רע אז לדעתי זה בסדר, כמו שאומרים מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך.
כן אבל את יכולה להסביר לו שאת צריכה לפרוק ומקום שאת באה ומשתפת דברים שעוברים עלייך
מבינה אותו לגמרי, הוא לא רוצה שכולם ידעו על הריבים שלכם ועל הדברים הרעים שהוא אומר / עושה.
אבל שיבין אותךך כל ריב עובר דרך החברות.
אבל שיבין אותךך כל ריב עובר דרך החברות.
באותו הנושא: