6 תשובות
חבל על הזמן
אנונימית
לא, כי אז זה יהיה לא קריא ויורידו נקודות
לא
אני בבגרויות הייתי כותבת בעפרון ואז מוחקת וכותבת בעט ובשום בגרות לא פסלו/לא העירו לי על זה
רק המשגיחות היו אומרות לי לא לשכוח למחוק בסוף
רק המשגיחות היו אומרות לי לא לשכוח למחוק בסוף
באותו הנושא: