6 תשובות
אם את בכיתה יא 5 יחידות אל תעשי מועד ב
אנונימי
כן כדאי לל
וואי, אם את יודעת את החומר ממש טוב ויש סיכוי גבוה שתצליחי אז תקחי את הסיכון, מקסימום בסוף תבכי למורה שלמדת הרבה ושבמועד א' הצלחת יותר ושעכשיו זה ילך לפח ואז היא תותר לך.
אם את לא מרוצה עם הציון הנוכחי, אני חושב שכדאי לקחת את הסיכון. תלמדי הרבה למועד ב
שואל השאלה:
^כיתה ח
^כיתה ח
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^היא לא תוותר ):
^^^^היא לא תוותר ):
אנונימית
באותו הנושא: