6 תשובות
אל תלכי,תשארי בבית תעשי דברים ותנוחי הרבה:)
אל תלכי
כל עוד זו לא שגרה של לא ללכת ולא כל יום זה קורה זה בסדר
מותר וחשוב לקחת חופש לפעמים
לשים לב מה את צריכה ומתי את צריכה מנוחה זה מאוד חשוב
גם אמרת שתעשי בבית דברים שאת בכל מקרה צריכה אז זה בכלל בסדר
מותר וחשוב לקחת חופש לפעמים
לשים לב מה את צריכה ומתי את צריכה מנוחה זה מאוד חשוב
גם אמרת שתעשי בבית דברים שאת בכל מקרה צריכה אז זה בכלל בסדר
לכי,מעביר את הזמן
אך תלכי היום, אבל תעשי דברים כמו ספורט וכו
לא להשאר בדיכאון
לא להשאר בדיכאון
לא, מנסיון.
את צריכה את היום הזה לעצמך וללכת לבית הספר רק יחמיר את המצב.
תישארי ותפנקי את עצמך
את צריכה את היום הזה לעצמך וללכת לבית הספר רק יחמיר את המצב.
תישארי ותפנקי את עצמך
אנונימית
באותו הנושא: