10 תשובות
כי היה לו מביך כנראה
תחשבי עליו, מה רצית שהוא יעשה?
יצעק עליך מה את חושבת לעצמך?
תחשבי עליו, מה רצית שהוא יעשה?
יצעק עליך מה את חושבת לעצמך?
כי הוא הובך של החיים
חחח מה רצית שיעשה
שואל השאלה:
לא יודעת בחיים לא הייתי בסיטואציה כזאת
לא יודעת בחיים לא הייתי בסיטואציה כזאת
אנונימית
כי זה דיי הביך אותו..
תגידי לי שאת בכיתה ח מבלי להגיד לי שאת בכיתה ח:
הכל בסדר לא קרה שום דבר, לא תזכרו את זה עוד שבוע
הכל בסדר לא קרה שום דבר, לא תזכרו את זה עוד שבוע
שואל השאלה:
הוא לא הובך כמוני
אחרי כמה דקות הוא חיבק אותי הרבה זמן כאילו הוא שכח מזה ונרדם עליי
הוא לא הובך כמוני
אחרי כמה דקות הוא חיבק אותי הרבה זמן כאילו הוא שכח מזה ונרדם עליי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא בכיתה ח אני מעל 18 האמת חח
אני לא בכיתה ח אני מעל 18 האמת חח
אנונימית
אז מה הלחץ הבחור כבר שכח לכי לישון
קרה גם לי מביך רצח אבל עובר אחרי יום
אנונימית
באותו הנושא: