10 תשובות
כי היה לו מביך כנראה
תחשבי עליו, מה רצית שהוא יעשה?
יצעק עליך מה את חושבת לעצמך?
כי הוא הובך של החיים
חחח מה רצית שיעשה
שואל השאלה:
לא יודעת בחיים לא הייתי בסיטואציה כזאת
אנונימית
כי זה דיי הביך אותו..
תגידי לי שאת בכיתה ח מבלי להגיד לי שאת בכיתה ח:

הכל בסדר לא קרה שום דבר, לא תזכרו את זה עוד שבוע
שואל השאלה:
הוא לא הובך כמוני
אחרי כמה דקות הוא חיבק אותי הרבה זמן כאילו הוא שכח מזה ונרדם עליי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא בכיתה ח אני מעל 18 האמת חח
אנונימית
אז מה הלחץ הבחור כבר שכח לכי לישון
קרה גם לי מביך רצח אבל עובר אחרי יום
אנונימית