9 תשובות
יש כאלה שמתחברים לזה
בטח ילד בן 13
כי ישלה מוזיקה טובה
כי יש אנשים חרמנים בעולם כמוני למשל וגם בכלליות אוהבים את המוזיקה שלה
יש כאלו מתחברים אליה
היא אחת הגברות
נכון! זה דוחה שהיא ככה מינית.. אבל יש לה שירים טובים מבחינת מנגינה וקצב, מבחינת מילם זה פשוט בעע- להקיאי ת'נשמה.
כי השירים שלה מושלמים ברמות
שואל השאלה:
ממש לא
היא נשמעת חנוקה בשירים שלה וזה מעצבן בטירוף
אנונימית