4 תשובות
מקסימום תקבלי קנס תחשבי על זה שאולי עברת בכלל בירוק
מה שהיה אי אפשר לחזור אליו
במקרה הכי גרוע תקבל קנס. מלא אנשים מקבלים קנסות וכל עוד לא עשית יותר מדי עבירות מעבר אז תשלם כמה שצריך ותמשיך הלאה יש צרות גדולות יותר
אין ממש מה לעשות זה כבר קרה
אם אתה בלחץ תעצור בצד שתה מים ותנשום עמוק הכל בסדר
עדיף שזה יעלה בכסף ולא בחיי אדם אז ברוך השם הכל בסדר
אם אתה בלחץ תעצור בצד שתה מים ותנשום עמוק הכל בסדר
עדיף שזה יעלה בכסף ולא בחיי אדם אז ברוך השם הכל בסדר
באותו הנושא: