7 תשובות
מצטרפת לשאלה❤
עשיתי e שנה שעברה אבל אולי אגש לשפר
ובכללי לתרגל בגרויות בין 2010 כזה עד 18-19 כזה כי המועדים של אחרי 2020 בדרך כלל יותר קלים יחסית בגלל הקורונה
המועדים הקשים זה 2014-2018 בערך
ובכללי לתרגל בגרויות בין 2010 כזה עד 18-19 כזה כי המועדים של אחרי 2020 בדרך כלל יותר קלים יחסית בגלל הקורונה
המועדים הקשים זה 2014-2018 בערך
בעיקרון יש לי e עוד יומיים וg עוד שלושה ימים ואני לא חושב שאני אתרגל כי אנמ ברמה טובה.
בעיקרון המורה שלחה לנו אתר כזה עם ליסטנינג לפני רמת קושי.
תגידי אם באלך אני אחפש את זה
בעיקרון המורה שלחה לנו אתר כזה עם ליסטנינג לפני רמת קושי.
תגידי אם באלך אני אחפש את זה
לא מתכונן
אני עדיין לא התכוננתי אולי אני אעשה איזה אנסין אחד שניים לפני אבל בדרך כלל אני לא מתכונן למבחנים באנגלית
אני לא מתכונן :/ זאת תהיה טעות
אני לומדת את המילים שאנחנו צריכים לחלק של האוצר מילים (אני עושה את הפיילוט)
באותו הנושא: