20 תשובות
לא
פתחתי משתמש חצי שנה אחרי שפתחו את האתר
חברה שלי הכירה לי את המשחק הזה ופתחנו לכל אחת משתמש
אבל מחקו לי אותו
לא, המיקמק שלי בדרגה 9 עם מלא נדירים, לא נותן אותו לאף אחד
יש לי אחד אבל אני שומרת אותו לנוסטלגיה
שואל השאלה:
ואי הוקוס פוקוס בטח הוא שווה מלא באסה שמחקו
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה רק שאלתי חחח
אנונימי
את האמת שהיה בו הרבה דברים של פעם
כובעים של 2010 וכאלה
שואל השאלה:
אה 2010 זה לא כזה אש זה נדיר גדול בערך יש לי את זה פעמיים אבל עדין אחלה
אנונימי
חחח אני לא מבינה בנדירים
תהנה במשחק
2010 זה נדיר ואי נזכרתי שפעם היה לי נדירים ועשיתי חלוקת נדירים ככה סתם והיום אני מצטערת שהבאתי
שואל השאלה:
אם היה לך נגיד משהו מאלה: חולצת סנאי, מכנס סנאי, כובע נינגה ורוד,נעלי בובה שחורה,טלסקופ ליד, כובע להבות,נעלי ענן וורוד או מישהו ממי שכאן שתדעו שיש לכם פריטים ממש טובים
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
אני סתם רציתי להראות לאח שלי הקטן לפני כמה שנים את המשתמש שלי
ושמתי לב שמחקו אותו
המשתמש שלי היה השם שלי עם המספר 1 שזה כבר בעצמו נראה לי נדיר
שואל השאלה:
לא נורא נולס
אנונימי
שואל השאלה:
אם זה חשוב לך את יכולה לנסות להחזיר בצור קשר אם את צריכה עזרה בזה תפני אליי בפרטי
אנונימי
לא, חבל על הזמן
אין לי מה לעשות עם זה
שואל השאלה:
סבבה
אנונימי
אני ואני עדיין משתמש בו אז
הוא רק שאל זכותו