9 תשובות
לגיטימי לגמרי, תגידי לו את זה
מה זה עם ההיא?? לא הבנתי
אתם זוג מה הבעיה שיגיד חברה שלי טמבל
אנונימית
מניחה שכולן היו נעלבות וכועסות
כאילו, זה לגיטימי (ובאופן כללי אני לא רואה משמעות בלשאול לקבלת לגיטימציה לדברים כאלו, כי זה דבר אינדיבידואלי שנובע מטבע העניין והוא לא דורש כמעט שום קו ברור, זה לגיטימי, ברור), אבל לא הייתי פועל ככה, ואמליץ גם לך - לא להתרגש מזה, ובטח לא לכעוס.
לגיטימי לגמרי, תדברי איתו על זה
חחח תדברי איתו פעם בטלפון ואז תגידי לחברה שלך שתכנס ואז שהיא תשאל עם מי את מדברת ואז תגידי עם ההוא
אנונימית
אבל למה שהוא ידבר ככה כל אחת הייתה נעלבת וכועסת יפה שאתה ממליץ אבל באיזה קטע מדברים ככה
לגיטימי דברי איתו על זה
כן זה מוזר את לא סתם מישהי את חברה שלו
תגידי שטת מרגישה שהוא מוריד מהערך של הקשר שלכם ושאם הוא אוהב אותך למה שהוא יציג אותך ככה ולא מתגאה בזה שאת חברה שלו