14 תשובות
בגלל הפשעי מלחמה שפוטין עושה שם
וחוץ מזה המדינוץ הופרדו כבר
וחוץ מזה המדינוץ הופרדו כבר
כי הם הורגים מלא חפים מפשע
איך זה קשור, ברור שזה נתפס כמשהו רע אנשים מתים, אנשים מאבדים משפחה ובית וצריכים לברוח
באמת שזו שאלה טיפשית
שואל השאלה:
ואם הם לא הורגים חפים מפשע הייתם אומרים שזה בסדר? די לתת תירוצים
ואם הם לא הורגים חפים מפשע הייתם אומרים שזה בסדר? די לתת תירוצים
אנונימי
האוקראינים נפרדו מרוסיה מכיוון שאלו קבוצה של אנשים שרוצה לנהל תרבות אירופאית, לאחר כמה זמן האוקראינים התחילו בתהליכים להצטרף לנאטו והרוסים לא אהבו את זה , כי זה די נחשב בגידה.
שואל השאלה:
במה זה שונה מהמחתרות היהודיות שהרגו חפים מפשע בתקופת המנדט הבריטי?
במה זה שונה מהמחתרות היהודיות שהרגו חפים מפשע בתקופת המנדט הבריטי?
אנונימי
שואל השאלה:
האוקראינים לא יכולים להיפרד מרוסיה, הם בכלל לא אמורים להיות לאום נפרד.
השטח של אוקראינה היה שייך למדינה בשם רוס של קייב, המדינה הזו התתפרקה לכמה נסיכויות, הנסיכויות במערב התאחדו למדינה בשם רוסיה שהיא ממשיכת דרכה של רוס של קייב, ואילו המזרח נכבש על ידי פולין.
היה מרד של עבדים בפולין ובו רוסיה עזרה לעבדים לכבוש את השטח של אוקראינה ולהתיישב שם תחת האימפריה הרוסית, במילים אחרות השטח שפעם היה של רוס של קייב הושב לרוסיה.
איפה האוקראינים קשורים? מי הם בכלל?
האוקראינים לא יכולים להיפרד מרוסיה, הם בכלל לא אמורים להיות לאום נפרד.
השטח של אוקראינה היה שייך למדינה בשם רוס של קייב, המדינה הזו התתפרקה לכמה נסיכויות, הנסיכויות במערב התאחדו למדינה בשם רוסיה שהיא ממשיכת דרכה של רוס של קייב, ואילו המזרח נכבש על ידי פולין.
היה מרד של עבדים בפולין ובו רוסיה עזרה לעבדים לכבוש את השטח של אוקראינה ולהתיישב שם תחת האימפריה הרוסית, במילים אחרות השטח שפעם היה של רוס של קייב הושב לרוסיה.
איפה האוקראינים קשורים? מי הם בכלל?
אנונימי
ממתי מלחמה בכללי זה משהו שאמור להתפס כמשהו טוב?
שואל השאלה:
אבל הם רק מחזירים את מה ששייך להם.
אבל הם רק מחזירים את מה ששייך להם.
אנונימי
אז מה? זה הופך את המלחמה ואת העובדה שאלפים נרצחים למשהו טוב?
שואל השאלה:
אבל זו לא זכותם?
אבל זו לא זכותם?
אנונימי
^תחשבי שהיית גרה באוקראינה וכל המשפחה שלך היית מתה בהפצצה עדיין היית אומרת שזה זכותם?
שואל השאלה:
האוקראינים לא צריכים להילחם.
האוקראינים לא צריכים להילחם.
אנונימי