5 תשובות
גם המורה שלי לאנגלית לא פירגנה בבגרות עצמה קיבלתי ציון גבוה יותר והוכחתי לה חח, וזה עוד בוחנים של משרד החינוך שנתנו לי את הציון הרי
אל תתאכזבי, זה באמת טוב ממש
לדעתי, ציון לא רע בכלל. כל הכבוד!
שואל השאלה:
מורה לא מפרגנתת קיבלתי גם אמרתי לה זטני לא מרגישה טוב
שואל השאלה:
כןן אבל יש לי שריטה שאם זה לא מעל 90 זה לא טובב ( רק באנגלית זה ככה)
מהמם