4 תשובות
לא, ודרך אגב לאכול 1000 קלוריות כל יום זה מאוד לא בריא. אחרי דיאטה אינטנסיבית כזאת בדרך כלל עולים חזרה כשחוזרים לאכול נורמלי, תעלי ללפחות 1200 אבל אפילו שמניסיון גם זה ממש לא וואו
לא ..
אבל אם באמת מישהו אכל ככה אחרי 3-4 אז הוא ירגיש עייף וחלש.. וזה לא בריא כי זה מפרק את תאי השרירים
אבל אם באמת מישהו אכל ככה אחרי 3-4 אז הוא ירגיש עייף וחלש.. וזה לא בריא כי זה מפרק את תאי השרירים
את תרדי , זה ממש קצת
לא זה פשוט כאילו אכלת 1050 קלוריות כל יום בערך לגוף שלנו אין באמת תפיסה של זמן זה רק מדד שאנחנו עושים בשביל לשמור על עקביות