התחברות
הרשמה
למה במודע אני נמשכת לגברים שמתייחסים אליי רע?
6 במאי 2022, 11:40
משיכה
למה
התנהגות
תשובה אחת
כי הם קשים להשגה
❤
❤חתולה אריסטוקרטית❤
באותו הנושא:
שאלה לבנות למה אתן נמשכות לגברים שמתייחסים אליכן בזלזול?
זה גזענות בסטיפס לכתוב שיש,גברים ערבים שמתייחסים יותר יפה לבנות מאשר גברים יהודים ?
אני נמשכת לגברים שגדולים ממני, הרבה יותר גדולים
הגיוני שאני נמשכת לגברים שקטנים ממני בשנה?
בנות נמשכות לבנים שמתייחסים אליהן חרא או שזה מיתוס?
אני נמשכת יותר לגברים עם שיער כהה ועיניים כהות אני מוזרה?
למה אני לא נמשכת לבנים שמתייחסים אליי נכון? ואני נמשכת לבנים שלא שמים עליי