6 תשובות
דיסק או קי
את צריכה לצמצם אותו, יש כל מיני תוכנות שמיועדות לצמצום של קבצים.. אבל תנסי אולי להעלות אותו לגוגל דוקס ולשתף משם
דרך הדרייב
להעלות לדרייב
שואל השאלה:
^עדיין גדול מידי
^עדיין גדול מידי
אנונימית
דרייב, דרופבוקס, וואן דרייב
באותו הנושא: