9 תשובות
כן! ושוב כן
גם התינוקת שלי וגם הבסט פרינד
לא
יותר אחות
היא התינוקת שליי
אפילו יותר מחבר
בן זוג! כן אני יודעת שזה מוזר אבל הוא כל הזמן מנשק אותי ואני אותו אז איכשהו נהיינו זוג :-|
ליתר דיוק את החתולה.
אבל כן, היא החברה הכי טובה, ה"תינוקת" שלי (זה נשמע מאוד מוזר, אבל אין דרך אחרת לתאר זאת).
בקיצור, החתולה הכי הכי.
הרבה יותר מזה,

שהיה לי כלב ראיתי כמה החיה הזאת מדהימה+נאמנה
כלב יתן לך את כל כולו
פעם הראו כלב שהיה כ"כ חכם ועם חושים והכלב קלט שהבעלים שלו ימות עם הבעלים ישתה מן המים המורעלים,
ולבסוף הכלב שתה מהם כדי להגן על הבעלים שלו (=נאמנות מדהימה לבעלים עד הסוף) והכלב מת
בשנים היותר אחרונות אוהב מאוד 'גולדן רטריבר'
גולדן רטריבר: חכם מאוד,מבין אותך,טוב למשפחה,טוב עם ילדים,נוח,
ו-נראה 'חתיך-אש'

https://youtu.be/qmekxtxnkyg
לא כחבר הוא יותר כמו התינוק שלי
כן כלבים הם היצורים הכי חמודים
יותר מזה
אנונימי