10 תשובות
כן :/
כן,גם אני הייתי מתעצבנת אם חבר שלי היה קורא לידידות שלו "אשתי"
אם אתה חבר שלה - כן.
כן
ברור,זה לא בסדר
אנונימית
כן ברור מי קורא לידידים שלה בעלי איזה שטויות.
ברור שכן
כן
כן ברור איזה מעצבנת
כן
באותו הנושא: