6 תשובות
ייס
אנונימי
לצערי כן
מעטים אבל כן
זה לא סוד שרוב התומכים שלו מהאיזורים הפחות מפותחים במדינה, אבל מדי פעם יש יוצאי דופן
שואל השאלה:
כן גם אם יש כאלו, הם לא רבים זה בטוח
אנונימי
שואל השאלה:
וכנראה שרובם ממוצא מזרחי אבל הם בטוח יותר אינטילגנטים מבני נוער ביביסטים מאשקלון ובאר שבע נגיד.
אנונימי
שואל השאלה:
^^ הביביסט הממוצע זה מעמד הביניים
אנונימי