9 תשובות
כן באמת היה קצר מדי וכאילו שזרקו אותנו לכל זה מיד בלי "אזהרה"
שזה משהו שהיה די נחמד דווקא

אין סיכוי שהם לא מוציאים סרט או סדרת המשך
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושבת שפירסמו איפשהו שכן תיהיה עונה שנייה פשוט זה לא עד כדי כך רישמי. ככה או ככה ימשיכו את העלילה, אין מצב שלא ואני מלאת תקווה .
בכללי הסדרות של הmcu מרגישות קצרות מדי, הם לא מגרדים את השטח של דמויות כאלה.
מון נייט יכלה בקלות להיות 10 פרקים ולהעמיק יותר את העולם והמיתולוגיה במקום להרגיש מזורזת כל כך.
שואל השאלה:
מונייט הייתה בעיקרון מזורזת רק בפרק האחרון
בכללי הם עושים את זה כדי להביא עתיד לעלילת המשך דרך סרטים..
נכון, אבל עדיין הייתי שמח אם היו מאריכים את הסדרות שלהם יותר ומוסיפים טיפה קווי עלילה נוספים, או מראים עוד מהעולם ומוספים סצנות נוספות.
שואל השאלה:
נגיד לא הרגשתי ככה בלוקי. גם לוקי יחודש עונה שנייה /:
לא מכירה הרבה סדרות של מארוול, רק מונייט לוקי וונדה-ו'יזן. בעיקרון גם שם לא הכי התחברתי לשניי הפרקים האחרונים, דחפו מכשפה חדשה משום מקום
היה צפוי שיכניסו את ג'ייק רק בפוסט קרדיסט.
כן, הם סיימו אותו מהר מדי, אולי בשביל ההמשך שהם מתכננים, הם לא רצו להכניס את ג'ייק ככ מהר וזה למה. ועכשיו זה לא ברור איך יהיה ההמשך מפני שככל הנראה אין עונה 2.
שואל השאלה:
מוזר שעשו את זה ככה
מקווה ממש שיעשו עליו סרט המשך או עונה שנייה...אני אתפוצץ מהתרגשות אם זה יקרה
כן היה קצר מדי לדעתי גם