91 תשובות
זה לא תמיד בהכרח ככה.
זה אינדבדואלי, לפי טעם.
זה אינדבדואלי, לפי טעם.
כי הן יפות. אבל כולם יפות. כל בן והטעם שלו
אני אישית נמשך לשחורות אבל יכול לראות יופי בבלונדיניות. אבל מזרחיות/ערביות ממש לא הטעם שלי.
אנונימי
יותר נמשכים
אין לי הסבר הגיוני כזה
אין לי הסבר הגיוני כזה
אנונימי
כל בן והטעם שלו
שואל השאלה:
מזתומרת יפות
עכשיו אם באה מישהי עם שיער שחור היא לא יפה?
מזתומרת יפות
עכשיו אם באה מישהי עם שיער שחור היא לא יפה?
אנונימית
זה עניין של טעם.
כל אחד ומה מושך אותו
כל אחד ומה מושך אותו
^^שיער שחור תהיה פחות מושכת לטעמי
אנונימי
אידיאל היופי
שואל השאלה:
מזרחיות מה זה אומר?
מזרחיות מה זה אומר?
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד אם אני עם שיער חום גוונים טבעי גווני שמש גלי זה סבבה?
או עדיין בלונד
נגיד אם אני עם שיער חום גוונים טבעי גווני שמש גלי זה סבבה?
או עדיין בלונד
אנונימית
יעני אלו שהן ממוצא צפון אפריקה או המזרח התיכון... הן לא הטעם שלי אני לא אוהב גם תרבויות ערביות. אתיופיות או אשכנזיות כן יותר הטעם שלי
אנונימי
^^ ברור שזה סבבה
את לא צריכה להתאים את עצמך לדרישות שלהם או של מודל היופי.
תהיי את
את לא צריכה להתאים את עצמך לדרישות שלהם או של מודל היופי.
תהיי את
אחותי את יפה כמו שאת כל בן והטעם שלו מה נתפסת על האנונימי הזה, יש לו טעם ספיציפי זה לא מוריד מהערך שלך
שואל השאלה:
מה יש בתרבות של צפון אפריקה?
נטו מימונה
זה לא אומר שאני שומעת מזרחית או צאחלה
אני שונאת מוזיקה בערבית ועברית
מה יש בתרבות של צפון אפריקה?
נטו מימונה
זה לא אומר שאני שומעת מזרחית או צאחלה
אני שונאת מוזיקה בערבית ועברית
אנונימית
אני בכלל מעדיף שיער צבוע לצבעים לא טבעיים, לכל אחד יש טעם שונה, זה תלוי על מי את נופלת
אני פשוט אמרתי שאני בכללי לא אוהב ולא נמשך לצפון אפריקאיות שזה מרוקאיות, תוניסאיות, טריפוליטאיות... פשוט לא מתחבר בשום אופן לא לתרבות ולא למראה שלהן. אני רק יותר מוצא יופי ופוטנציאל עם אתיופיות ואשכנזיות
אנונימי
לרוב בלונדות יפות, וזה עניין של טעם
שיער שחור>>>>>>>>שיער בלונדיני
אנונימי
מה הקטע לעלות לסוג מסויים ולהוריד לאחרות זה באמת מסוג השאלות שאני שונאת
שואל השאלה:
מה?
לא הורדתי לאף אחד
אני אומרת מה ידידים שלי אמרו
לא אמרתי שבלונד זה לא יפה
מה?
לא הורדתי לאף אחד
אני אומרת מה ידידים שלי אמרו
לא אמרתי שבלונד זה לא יפה
אנונימית
לא את
האנונימי שמעליי
ועוד תגובות שיבואו
כי זה שאלות שגורפות עימן תגובות של העדפות ולרוב זה בא לידי ביטוי בכך שמעלים לסוג מסויים ומורידים לאחרים...
אני מכבדת כל טעם של כל אחד, אבל אין צורך להוריד לבלונדיניות או לברונטיות וכו'...
האנונימי שמעליי
ועוד תגובות שיבואו
כי זה שאלות שגורפות עימן תגובות של העדפות ולרוב זה בא לידי ביטוי בכך שמעלים לסוג מסויים ומורידים לאחרים...
אני מכבדת כל טעם של כל אחד, אבל אין צורך להוריד לבלונדיניות או לברונטיות וכו'...
^הכל בסדר
בסהכ לכל אחד יש העדפה שונה וכולן יסתדרו בסוף (למרות שיש הרבה יותר שבקטע של בלונדיות מה לעשות)
בסהכ לכל אחד יש העדפה שונה וכולן יסתדרו בסוף (למרות שיש הרבה יותר שבקטע של בלונדיות מה לעשות)
אנונימי
כי זה כביכול מיוחד אבל כבר לאא
כי זה יפה
הם לא
זה לא נכון
פשוט תמעו בנו את הרעיון הזה דרך סרטים וכל מיני
פשוט תמעו בנו את הרעיון הזה דרך סרטים וכל מיני
שואלת השאלה לפי איך שתיארת את השיער שלך זה הצבע שאני חושב שהכי יפה יותר מבלונדיניות גם אז אין לך מה לדאוג
לא כולם נמשכים לאותו "מודל"
לא כולם נמשכים לאותו "מודל"
אנונימי
איכס
הכל סבבה מה זה השטויות האלה יש מלא בלונדיניות שזה לא ניראה יפה עליהן, בכללי זה חרטא השאלה הזאת ,זהלא באמת ככה ,בנים לא חושבים ש"בלונדות" יותר יפות מדייק שחור או חום זה סתם כי זה מה שמראים בסרטונים אחמ ,שיער זה לא מודל יופי בכלל
בלונד זה יפה
לא אשקר
אבל עם כבר הרוב אוהבים שיער חום..
הכל יפה פשוט תהיו אתן❤
לא אשקר
אבל עם כבר הרוב אוהבים שיער חום..
הכל יפה פשוט תהיו אתן❤
אנונימית
כמו שאת נמשכת לבנים עם מראה מסויים. זה הטעם שלהם...
עניין של טעם שיער חום זה גם מהמם
שיער חום או שחור הכי יפה לדעתי
אנונימי
אני לא וגם רוב החברים שלי הטעם שלהם זה לא בלונדיניות אבל יש כאלה שכן שזה שווה
שואל השאלה:
כולם שתבינו
לא אמרתי שבלונד זה לא יפה
בלונד זה מהמם
שאלתי למה זו תמיד העדפה ראשונה של בנים
למה שוללים על צבע שיער
כולם שתבינו
לא אמרתי שבלונד זה לא יפה
בלונד זה מהמם
שאלתי למה זו תמיד העדפה ראשונה של בנים
למה שוללים על צבע שיער
אנונימית
לפי מחקרים שיער חום נחשב הכי מושך כי מאיזשהי סיבה זה מעיד על חוכמה
אנונימית
^^לא אצל כולם זו העדפה ראשונה
כמו שאמרתי ההעדפה הראשונה שלי היא דווקא מה שתיארת
כמו שאמרתי ההעדפה הראשונה שלי היא דווקא מה שתיארת
אנונימי
הן מהממות
כי הבנים חושבות שהן כוסיות סתומות שלא חושבות פעמיים
וואלה לדעתי בנות עם שיער שחור הן הכי יפות
למה אתם אומרים שלרוב בלונדות יפות?
צבע שיער לא קשור ולא משפיע על המראה של הפנים עצמן.
יכולה להיות מישהי בלונדינית עם פנים של טרול ומישהי עם שיער שחור/חום עם פנים יפיפיות. זה לא קשור.
צבע שיער לא קשור ולא משפיע על המראה של הפנים עצמן.
יכולה להיות מישהי בלונדינית עם פנים של טרול ומישהי עם שיער שחור/חום עם פנים יפיפיות. זה לא קשור.
אנונימית
כי זה פשוט יפה
אנונימי
צבע שיער לא ממש משנה לרוב הבנים שאני מכיר.
יש מלא דוגמניות גם עם שיער לא בלונדיני אין לך מה לדאוג
יש מלא דוגמניות גם עם שיער לא בלונדיני אין לך מה לדאוג
לדעתי זה לחץ חברתי
אנונימי
יש לזה הסבר מדעי פשוט :
ילדים קטנים נולדים עם שיער ועיניים בהירים ואז שגבר רואה בחורה בלונדינית עם עיניים כחולות אז אפילו לא במודע זה משדר לו שהיא צעירה ומכך גם פוריה (זה לא אומר שהוא נמשך לילדים אלא בתת מודע לצעירה)
ילדים קטנים נולדים עם שיער ועיניים בהירים ואז שגבר רואה בחורה בלונדינית עם עיניים כחולות אז אפילו לא במודע זה משדר לו שהיא צעירה ומכך גם פוריה (זה לא אומר שהוא נמשך לילדים אלא בתת מודע לצעירה)
רגל אלפא
אבל עם נגיד יש חבורה של בנים בני 15 והם מסתכלים על בת ו אומרים שהיא כ!סית עם ילד אחד יגיד שלא כולם ירדו עליו ויגידו לו שהוא מאוהב בה וכאלה אז זה כן קשור
אבל עם נגיד יש חבורה של בנים בני 15 והם מסתכלים על בת ו אומרים שהיא כ!סית עם ילד אחד יגיד שלא כולם ירדו עליו ויגידו לו שהוא מאוהב בה וכאלה אז זה כן קשור
אנונימי
כי זה מיוחד מדליק עדין כזה וחמוד..
אבל לאו דווקא בלונדינית יפות זה תלוי בעוד דברים..זה כמו צבע עיניים כחול/ירוק..
אבל לאו דווקא בלונדינית יפות זה תלוי בעוד דברים..זה כמו צבע עיניים כחול/ירוק..
שחומות ועיניים חומות זה הכי יפה מה אתם מבינים בכלל חח
במה שונה התרבות המזרחית מהתרבות האתיופית אנונימי ימצחיק
אנונימית
האמת אני מעדיף שיער כהה אבל אין לי בעיה גם עם שיער בלונדיני או ג'ינג'י
אנונימי
כי זה הטעם שלהם? זה לא תמיד ככה
זה שונה אצל כל אחד
כולן יפות ולכל אחד יש טעם שונה
זה שונה אצל כל אחד
כולן יפות ולכל אחד יש טעם שונה
כי המראה הסלאבי והאירופאי יפה יותר מהמזרחי לטעמם כנראה
אנונימי
רוב הבנים אוהבים שיער חום...
איככ מגעיל מי שיאמר את זה אני שונאת בלונדיניות לא מבינה מה בנים אומרים שיפה בדבר הזה
אנונימית
זה לא נכון חחח יש ויש
יש כאלה שאוהבים בלונדיניות ויש כאלה שלא
יש כאלה שאוהבים בלונדיניות ויש כאלה שלא
אני לא בלונדינית ואני רואה אתכן עושות מינוסים לבנים שאומרים שזה הטעם שלהם פשוט.
מותר להם. כמו שלכל אחת מאיתנו יש העדפה, משום מה אתן הופכות את זה לשטחי שזה נורמלי לגמרי שיש העדפות
מותר להם. כמו שלכל אחת מאיתנו יש העדפה, משום מה אתן הופכות את זה לשטחי שזה נורמלי לגמרי שיש העדפות
תאמיני לי שזה כמעט תמיד לא ככה.
זה היה ככה פעם אבל עכשיו כבר הרבה פחות
אנונימית מה קרה את ככה ממורמרת
בלונדיות לא יפות.
אנונימית
הם הכי יפות ואני אומרת בתור אחת לא בלונדיניות בלונד טבעי זה הכי יפה צבוע זה מכוער
אנונימית
לא נכוןן, אני בלונדינית ואף אחד לא שם עליי, כל הבנים שמים על כל הבנות היפות שעם שיער חום ועיניים חומות יפותת
אנונימית
זכותן לחשוב שבלונדיני זה לא יפה :/
זה כמו שאני חושבת ששיער שחור זה צבע משעמם לרוב באמת לא בקטע רע.. פשוט לא צתחברת
זה כמו שאני חושבת ששיער שחור זה צבע משעמם לרוב באמת לא בקטע רע.. פשוט לא צתחברת
אבל למה לרדת על בלונדיניות יקנאיות צבועות כשזה עליכן אתן מתבכיינות ולא אני לא בלונדינית
יש מלא שמעדיפים ברונטיות דווקא
אבל כי בלונדיניות יפות
אבל כי בלונדיניות יפות
אני לא רואה כאן שום סיבה לרדת על אף צד
הכל יפה
שורה תחתונה? הכל עיניין של טעם
הכל יפה
שורה תחתונה? הכל עיניין של טעם
^^^אני לא תומכת בלרדת עלייהן חחח זה לא יפה כבר
אבל זה בסדר לחשוב ששיער בלונדוני זה לא יפה
אבל זה בסדר לחשוב ששיער בלונדוני זה לא יפה
כי זה צבע שיער יותר יפה לדעתי. אבל זה באמת לא משנה
בגלל אלונה טל
כל מי שאמר שבלונדיניות זה הטעם שלו
בואו תתחתנו איתי
לשאלתך: כל אחד והטעם שלו
בואו תתחתנו איתי
לשאלתך: כל אחד והטעם שלו
אנונימית
לא את ליבי
וואו אמאלה כמה פעמים אמרו לי את זה ושאני פרחה וכל זה בגלל שאני בלונדינית עם עיניים כחולות יואוו^^^
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה תפסיקו להוריד לאחרים
וזה טעם,נכון
אבל זה מזעזע שיש כאלו שיפסלו על זה
על מראה בכללי
בבקשה תפסיקו להוריד לאחרים
וזה טעם,נכון
אבל זה מזעזע שיש כאלו שיפסלו על זה
על מראה בכללי
אנונימית
אכן^
אנונימית
את מתנסחת כמו פרחה^^^
אנונימית
אני בלונדינית עם עיניים כחולות
אנונימית
כולכם דוחים אותי עם איך שאתם יורדים על בנות בלונדיניות.
בתור בלונדינית זה פוגע לראות שיורדים פה על בלונדיניות ועוד עושים לתגובות האלה פלוסים
אני חושבת שכולן יפות, כולל בלונדיניות❤
חוצמזה יופי לא נימדד רק לפי צבע שיער..
בתור בלונדינית זה פוגע לראות שיורדים פה על בלונדיניות ועוד עושים לתגובות האלה פלוסים
אני חושבת שכולן יפות, כולל בלונדיניות❤
חוצמזה יופי לא נימדד רק לפי צבע שיער..
אנונימית
מסכימה איתך אבל ירדו פה לא רק על בלונדיניות ^
אנונימית
אני בכלל מעגיף ג'ינג'יות, לכל אחד יש העדפה לצבע שיער אחר, כמו שאני מניח שגם לכן יש, זה לא קשור למודל היופי בכלל, ההעדפה שלי לגמרי שונה מ"מודל היופי", בהתחשב בכך שאני אוהב יותר שהן גבוהות ממני
שואל השאלה:
זה לא כזה משנה איך אומרים
בלונדות זה סלנג
זה לא כזה משנה איך אומרים
בלונדות זה סלנג
אנונימית
^^^^אני יודעת וחבל שהורידו פה לבנות עם צבע שיער בלונדיני/שטני/שחור/ג'ינג'י.
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי אני יצבע לבלונדיני(:
הבנתי אני יצבע לבלונדיני(:
אנונימית
חחח אחותי בישראל כל ה"בלונדיניות" לא באמת בלונדיניות, כולן צובעות
כל אחת יכולה להיות בלונדינית
ובתכלס לא בקטע של להעליב בלונד זה מהמם, אבל הבנות שנחשבות הכי יפות בעולם (מדיסון ביר, מילה קוניס, מייגן פוקס, אנג'לינה ג'ולי, קנדל ג'נר ועוד) כולן ברונטיות
נקודה למחשבה
כל אחת יכולה להיות בלונדינית
ובתכלס לא בקטע של להעליב בלונד זה מהמם, אבל הבנות שנחשבות הכי יפות בעולם (מדיסון ביר, מילה קוניס, מייגן פוקס, אנג'לינה ג'ולי, קנדל ג'נר ועוד) כולן ברונטיות
נקודה למחשבה
אנונימית
אני האשכנזיה, בלונדינית, עיניים כחולות שמחה עכשיו
סתם סתם
כל אחד והטעם שלו
סתם סתם
כל אחד והטעם שלו
אנונימית
אמאשלך^^
אנונימית
עניין של טעם. בכל מקרה, למי אכפת מה הם אוהבים
כי אני מוש
לרוב זה בא ביחד עם עור לבן ועיניים כחולות והגנים הגרמניים שלי נמשכים לגזע הארי
כל בן והטעם שלו
עניין של טעם כמו שאותי יותר מושך גבר עם שיער חום ולא בלונדיני שטני