25 תשובות
למה שתתגעגע אליה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודע
אנונימי
דבר ראשון את חזקה ומדהימה. מצטערת שעברת את זה!! דבר שני , אם היא גרמה לך להגיע למצב הזה אני לא חושבת שזה בריא לה או לך לחזור להיות בקשר . אבל במידה וזה ממש חשוב לך אולי תכתבי לה מכתב או הודעה בווצאפ, תנסי לדבר עם בן אדם קרוב אלייך שיעזור לך להגיע למצב שאת נפגשת איתה לשיחה או בן אדם שיבוא להיות איתך שם ולתמוך בך. מישהו שאת סומכת עליו
שואל השאלה:
אני בן ואין לי אף אחד וחשוב לי לא לדבר איתה יותר אף פעם כי מילים לא עובדות איתה וניסיתי המון
אנונימי
מבין אותך, גם אני ניתקתי קשר מאמא שלי לחצי שנה, פשוט לא מתקשרים, בהתחלה זה מרגיש מוזר אבל צריך ללמוד לשנות את ההרגל הזה.
העסקתי את עצמי בדברים אחרים וזה עבר.
עריכה - עוד משהו שעזר לי זה לדבר על זה פנים מול פנים עם אדם קרוב, לא פסיכולוג או משהו (למרות שאני מניח שזה יכול לעזור גם) אלא החבר הכי טוב, ברגע שעוד מישהו יודע זה מרגיש פחות בודד.
אנונימי
שואל השאלה:
קשה להעסיק את עצמי באשפוז
אנונימי
מצטערתת3> אתה מדהים. פשוט תנסה לשחרר. תתעסק בדברים אחרים שיעשו לך טוב תחביבים שלך, משהו אחר שיעזור לך פחות לחשוב עלייה או להתמקד בה , חוגים לצאת עם חברים. כל דבר שתצטרך מוזמן לדבר איתי
שואל השאלה:
אין לי אופציה כזאת באשפוז (או כסף לחוגים. או חברים.)
אנונימי
תתעסק בדברים אחרים, בתחביבים שיש לך או תפתח חדשים. אל תתקשר לאמא שלך בשום פנים ואופן, זה מזעזע מה שעברת, ולא מגיע לך.
תנסה לא להתקשר, אתה כנראה יודע לאן זה יוביל. אם ממש קשה לך לא להתקשר, אתה יכול לדבר עם אדם שאתה סומך, או אדם שיכול לעזור לך.
אני רוצה להמשיך איתך את השיחה פשוט אין לי אפשרות, זה בסדר שתכתוב לי הודעה? פשוט לא מוצאת אותך
שואל השאלה:
אין לי במה להתעסק אני באשפוז ואין לי אנשים שאני קרוב אליהם
אנונימי
שואל השאלה:
כתבתי לך
אנונימי
^לכתוב, לצייר, לשיר, לצלם, לסרטט, אפילו לבשל...
כל דבר, אפילו לשמוע או להכין מוזיקה, או לראות משחק או מירוץ או משהו.
תנסה להתייעץ עם מישהו בנוגע לזה...
אם אתה מרגיש שאתה לא יכול, פשוט תכתוב לה מכתב ותראה לה (או שתכתוב מכתב כאילו אתה שולח לה, ובסוף אל תשלח), עם כל מה שיש לך לומר...
שואל השאלה:
אני כתבתי עכשיו שעתיים, אני שר ומצייר כל הזמן, אין פה מה לצלם, מה זאת אומרת לסרטט? ואי אפשר לבשל פה זה אשפוז. אני שומע מוזיקה כל הזמן ואני לא יודע להלחין וראיתי דברים ביוטיוב ובנטפליקס זה פשוט לא משיח את דעתי...
אנונימי
שואל השאלה:
ואין עם מי לדבר ואני לא גר איתה
אנונימי
לסרטט, לצייר עם סרגל, מחוגה, עיפרון וכזה משהו, דוגמאות לציורים, אפילו דוגמאות של בתים...
תלמד להלחין (ביוטיוב יש מלא חומר, על כל סוג של כלי נגינה, ועל דברים מהמחשב כמו fl studio וכזה) או אולי ללמוד שפה חדשה, אוריגמי או משהו...

אתה יכול לכתוב ולשלוח לאמא שלך את מה שכתבת, אבל זה כמוצא אחרון, לא נראה לי שכדאי שתדבר איתה...
שואל השאלה:
אסור סרגל ומחוגה במחלקה
אני לומד גרמנית ויפנית
ואין לי נייר
ואני ממש לא רוצה ליצור קשר עם אמא שלי זה פשוט הגעגועים
אנונימי
אז תכתוב על הגעגועים.
או שתדמיין עולם משלך, בזמן הפנוי שלך, שבו אתה יכול להיות הכל. אם אתה רוצה לגור באמצע שומקום, או ללכת לטייל בעולם, אתה יכול לדמיין את זה. תדמיין את העולם המושלם לדעתך.
אגב, הוא לא חייב להיות אמיתי! אפשר גם דמיוני. אם ראית סדרה או סרט ואהבת, אתה יכול לשלב את מה שראית, והעולם הזה.
זה אולי נשמע כמו משהו ילדותי, אבל זה יכול לעזור.
לי לפחות זה משכיח את כל הצרות שלי (עד שאני מפסיקה לדמיין).
שואל השאלה:
האמת שעשיתי עולם כזה במחברת שלי
אנונימי
יפה ^-^
וזה עוזר לך?
שואל השאלה:
לא ממש
אנונימי
אוףף.
בא. לי. לעזור. לך. אבל. נגמרות. לי. האופציות :"(
אולי פשוט תנסה לשכנע את עצמך שאמא שלך 'לא חשובה לך', שהיא רק פגעה בך, ולא מגיע לה שתתגעגע אליה.
עם הזמן זה יעבור כנראה (כל עוד לא תדבר איתה)...
שואל השאלה:
אני מקווה
אנונימי
מקווה גם בשבילך...
היי יקר,
ראיתי את השיתוף שלך והיה לי חשוב להגיב..
נשמע שאתה חווה המון כאב בעקבות חווית שליליות שקרו בילדות.. נשמע שאתה מאוכזב מאוד ביחס לאימא שלך.. מרגיש שאתה חווה גם הרבה תסכול מהיחס ביניכם.. אני מתאר לעצמי שזה כואב וקשה מאוד להרגיש ככה..
מהדברים שכתבת נשמע גם שאתה מוצף בגעגוע ואולי תקווה ליחסים טובים יותר ממה שיש בניכם היום.. אני מאמין שכל אלה גורמים אולי לאיזה אפיסת כוחות ואולי בלבול..
אני רוצה לשתף אותך שאני מתנדב בעמותה בשם סה"ר סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי שזמין לכולם. אני מזמין אותך לשלוח לנו הודעה. בצ'אט ינסו לתמוך ולייעץ בכל מה שתבחר לעלות..

מחכים לך,
מתנדב סה"ר.