6 תשובות
איכס יש לי את הפוביה הזאת של החרקים אני לא יכול להסתכל עליהם בכלל
אני יכול להבין את אלה שנגעלים/מפחדים
אבל לי אישית זה בסדר גמור
גם תלוי איזה חרקים יש מלא סוגים
במיוחד הנמלים עם השיערות והרגליים הדקות
אוי אני נגעל מכל חרק שמעופף.
אני
אני אוהבת בעיקר גמל שלמה הם כאלה מתוקים
אבל מהג'וקים החומים הענקיים האלה שעפים אני פוחדת