20 תשובות
^ אמאל'ה רעיון גאוני
שואל השאלה:
מה
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור אני מפחדת שהוא כאילו לא ירצה ואז הוא ייבמ אותי
אנונימית
לנסות לדמיין שהוא אח או משהו כזה
שואל השאלה:
אני ממש בלחץ כאילו ממש גם כשאנחנו מדברים במציאות לוקח לי מלא זמן להיות אמיצה ולדבר איתו
אנונימית
שואל השאלה:
בווצאפ וזה אנחנו דיי מדברים גם במציאות דיי
אנונימית
לדמיין שזה אבא שלך
לא לחבק
ככה לא מתביישים
גם אני מפחדת שהוא ייבש אז אני פשוט מדברת איתו אנסה ליצור פגישות וזה יתקדם לבד
מי אמר שהוא רוצה שתחבקי אותו?
תשאלי אותו פשוט אם את יכולה לחבק אותו
תקשיבי שזה נורמלי הכל בסדר,
בין ובין אם יש לו רגשות כלפייך או לא זה שאלה רגילה ואת יכולה לשאול אותו פשוט אח הוא יהיה בנוח עם זה, ממליצה לך פנים מול פנים ככה זה יגרום לך להיות יותר פתוחה אליו והוא אליךך
פשוט בואי בביטחון
פשוט לכי אליו בלי לחשוב פעמיים או שתספרי בלב עד 3 ולכי אליו
אנונימי
למה שתחבקי אותו
אנונימית
תחבקי עוד אנשים שהוא יהיה מוכן. תכנסי לכיתה תחבקי חברה שלך תחבקי עוד מישהי ואז אותו. אבל שזה לא יצא בררני מידי תוודאי שהוא שם
תשאלי אותו קודם אם זה בסדר. אל סתם תבואי ותחבקי אותו, לא בטוח שהוא רוצה/בסדר עם זה
בדברים כאלה הכי עוזר לי לחשוב שהיום זה היום האחרון שלי לחיות ואני סופרת עד 3 ואומרת פאק איט
מה שנקרא פייק איט טיל יו מייק איט

זה מובן שאת מתביישת ואת גם ממש לא חייבת עד שתרגישי בטוחה אבל לדעתי שווה לך לקחת את הסיכון :)
שואל השאלה:
למה שאני אשאל אותו זה מביך
אנונימית
שואל השאלה:
חיבוק ידידותי כזה
אנונימית
שואל השאלה:
זה נשמע ממש מוזר אבל לא חיבוק כזה שלא קשור לכלום , נגיד חיבוק כזה כשאני רואה אותו וזה אז חיבוק כזה שיוכל לקרב בנינו . ו
אנונימית