4 תשובות
אם את יודעת לנגן לדעתי הכי פשוט זה לנסות לראות אם יש לך איזה רעיון למנגינה, ואפילו בלי, פשוט לשלב כמה אקורדים שנשמעים לך טוב
שואל השאלה:
אני מנגנת על פסנתר
אני מנגנת על פסנתר
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת שעם פסנתר אפשר להמציא משהו יותר מידי קצבי..
אני לא חושבת שעם פסנתר אפשר להמציא משהו יותר מידי קצבי..
אנונימית
שואל השאלה:
אם זה עוזר אני גם מנגנת על חלילית
אם זה עוזר אני גם מנגנת על חלילית
אנונימית
באותו הנושא: