6 תשובות
לא
אבל לא הייתמ לובשת
כדאי לשים חזיה לבנה או אפורה
אנונימית
יראו את החזיה
תמיד עדיף לשים חזיה צבע גוף מתחת לחוצה לבנה
לא פשוט עדיף לבנה או משהו שפחות יראו
ממש לא נורא אז מה אם רואים לך את החזיה
לא מה להפך
עם חזיה לבנה רואים יותר אני תמיד שמה שחורה עם לבן
שום דבר שקשור לגוף שלך לא נורא תתנערי מהתפיסה הזאת, כל דבר שתשימי יהיה מושלם עלייך, בהצלחה