4 תשובות
לא
לא.
הרבה יותר מביך להיות ילד בן 7 שמצפצף עם זמבורה כבר 4 שעות רצוף ילד פליז תפסיק אני עייפה
הרבה יותר מביך להיות ילד בן 7 שמצפצף עם זמבורה כבר 4 שעות רצוף ילד פליז תפסיק אני עייפה
למה שזה יהיה מביך?
יותר מביך לצאת "לבלות" עם "חברים"
יותר מביך לצאת "לבלות" עם "חברים"
החברה היחידה שהייתה לי לצאת איתה לא יכולה לצאת, אז נשארתי בבית.. כולנו באותה סירה
באותו הנושא: