4 תשובות
לא
לא.
הרבה יותר מביך להיות ילד בן 7 שמצפצף עם זמבורה כבר 4 שעות רצוף ילד פליז תפסיק אני עייפה
FML
למה שזה יהיה מביך?
יותר מביך לצאת "לבלות" עם "חברים"
החברה היחידה שהייתה לי לצאת איתה לא יכולה לצאת, אז נשארתי בבית.. כולנו באותה סירה