31 תשובות
נראה לי שכדי שתפסיק
אנונימית
אם אתה אוהב אותה והיא אותך תמשיך אני לא רואה סיבה ללמה לא
וזה לא אומר שאתה הומו אתה עדיין סטרייט
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם יש לה עדיין עיבר מין של בנים?
אנונימי
כן
אם אתה בנוח עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
זה קצת מוזר
זה פעם ראשונה שאני יוצא עם מישהי כזאת
באינטימיות זה קצת מוזר
אנונימי
זה לא אומר שאתה הומו.
אם אתה נמשך אליה והיא אלייך ואתה סבבה עם כל הקטע שהיא עדיין לא עברה ניתוח אל תרגיש מוזר
מו הסתם שבאינטימיות תרגיש ככה
גם אם עדיין יש לה איברי מין של בנים היא עדיין אותה הבחורה שהכרת ואתה במערכת יחסים איתה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל שאני יורד לה זה מוזר לי
או שאנחנו שוכבים זה גם מוזר
אנונימי
אם זה אתה מרגיש לא בנוח, אז אני בספק שזה יעבוד בינכם
אנונימי
זה די נחשב שאתה הומו
אנונימית
^
זה לא הופך אותך להומו, אתה רואה בה כאישה, נמשך אליה כאישה, ובכללי אתה יוצא איתה כי היא אישה.
ולא רק זה אלא התחושה המוזרה שאתה מרגיש לגבי איבר המין שלה רק מראה שאתה סטרייט.
אם אתה רוצה להמשיך לצאת איתה אני ממליץ לדבר איתה לגבי מה שאתה מרגיש (כמובן באופן מכבד ומתחשב) ולהגיע לאיזשהו הסכם או פשרה.
אתה חושב שתתחתן איתה?
היא לא תביא ילדים משלה...
אנונימית
^.
אנונימית
אם אתה אוהב אותי והיא אותך כן. אתה לא הומו, כי היא בת עכשיו ואתה נמשך אליה כבת.
עכשיו בנוגע לאינטימיות... אם זה לא עושה לך טוב אל. אבל אל אתה רציני בנוגע לזה צריך להיות פתוח.
אנונימית
מי שאתה בזוגיות איתו הוא לא בת, הוא פשוט החליט שהוא בת וזה פאקינג לא אפשרי, נולדת בצורה מסויימת ואתה לא יכול לשנות את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה זה אומר עליי?
אנונימי
שלא היו לך ילדים
אנונימי
תפסיק
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
זה אומר שאתה הומו ולא יהיו לך ילדים אמיתיים ממך אם תתחתן איתה^^^^
אנונימית
שואל השאלה:
אני הומו?
אנונימי
לא יהיו ילדים, זה כאילו אתה הומו..
כן.
אנונימית
וזה ממש לא דבר רע שלא תבין לא נכון^^^
אנונימית
שואל השאלה:
זה כאילו אני יוצא עם גבר?
אנונימי
כן..
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם היא ממש נשית?
אנונימי
כן!!!
אנונימית
אתה לא הומו.היא בת לא בן.
אבל כן לא יהיו לך ילדים אבל תמיד אפשר לאמץ אם אין לך בעיה עם זה
אנונימית
אל תכניסי לו דברים מטומטמים לראש יטרנספובית^^
אנונימית
אני לא טרנספובית אני בעד הקהילה אבל אני מבינה את המציאות בשונה ממכם^
אנונימית
אתה לא הומו(לא שזה לא בסדר) אבל אתה נמשך אל בן האדם כשההגדרה היא אישה, נקבה, בת..
אתה יוצא איתה כי היא אישה שאתה נמשך אליה.
וגם התחושה המוזרה שלך לגבי האיבר מין הוא בסדר לגמרי ומחזק את זה שאלה לא גיי.
אני חושבת שכדי שתדברו על זה